De digitale kluis
van Digido

Corporate branding en webontwikkeling

In een wereld waarin steeds meer online diensten aan elkaar worden gekoppeld wil DIGIDO een digitale kluis zijn voor haar gebruikers waarin àlle belangrijke gegevens worden opgeslagen en gemakkelijk aanroepbaar zijn. Zaken die nodig zijn om bijvoorbeeld een Hypotheek aan te vragen zijn overzichtelijk bewaard en kunnen veilig gedeeld worden met partijen die je als gebruiker de bevoegdheid geeft.

Middels een archetype onderzoek hebben we het beeld kunnen bepalen van de early adapter van dit nieuwe product. Dit is het campagnebeeld geworden.

Van begin tot eind

Klaassen ontwerp was bij het complete traject betrokken. We ontwikkelden een communicatieplan die antwoord moest geven op de vraag welke doelgroep als eerste aangesproken moeten worden met dit nieuwe product. Met een archetype onderzoek zijn we tot een campagnebeeld gekomen van de early adapter. Overzicht brengen in de thuisadministratie was de boodschap van de campagne.

Dit zal in een later stadium uitgebouwd kunnen worden naar andere doelgroepen. Vervolgens hebben we een huistijl ontwikkeld en de website ontworpen en gebouwd. Illustraties hebben geholpen de eigen stijl van DIGIDO duidelijk aan te zetten en uit te dragen.

DIGIDO is een digitale kluis waarin gebruikers al hun belangrijke papieren kunnen bewaren. Met isometrische illustraties hebben we de verschillende categorieën verbeeld